Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Pátek Prosinec 14 22:00:54 CET 2012

Proboha proč tomu dáváte do cesty diodu? Vždyť to jde řešit s FETem pro
menší proudy s konstantním úbytkem cca 20-50mV, pro větší proud je to
dané odporem toho fetu. Dal bych jich tam klidně i víc paralelně, přes
100mV bych nešel. Když se vám ten výkon zmenší a ještě rozdělí na víc
pouzder TO220, to chlazení ani nepotřebujete.
http://www.hw.cz/navrh-obvodu/fetdioda.html

Anděl