Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 14 18:27:22 CET 2012

Dne 14.12.2012 16:59, hutta.j na seznam.cz napsal(a):
> Ja zase neznam zarizeni chlazene dvema turbo vetraky, ktere by nebylo
> chlazeno hlukem  a drive nebo pozdeji neodeslo nebo neusnulo na umrti
> vetraku nebo chlazene soucastky, ke ktere se pres zaveje prachu vzduch
> neprotlaci ani brutalni silou dvou turbo vetraku. :-)
Tak se treba nekdy podivejte do rackovych 1U serveru, tam je presne
takovych ventilatorku asi 5 vedle sebe. Krom toho, ze to opravdu dela
kraval to ale funguje a ty servery co ja vim jedou cca 8 let v kuse.
Tim ze je tam poradnej pruvan se tam ani neusazuje prach - proste se
nema sanci "uchytit".  Je pravda, ze cerne to uvnitr je, ale je to je
jen spina z tech prachovych castic, je to tenounka vrstva.
Jeden ten ventilatorek mam, je na nem 12V/3,6A a kdyz ko pustim, je to
jako kdyz startuje Iljušin. Ale doslova to sebere veškeré drobnosti v
okolí dvou metrů, fučí z toho jak z vysavače.

Kdyz se v PC zdroji ventilator "sotva toci" tak je to sice tiche, ale po
roce jsou v tom nanosy "bordelu"
A jak se takovy za****y PC zdroj cisti? Vyfouka se to vetsim proudem
vzduchu.
Takhle nejak funguje to reseni na bazi "turboventilatoru", nepouzivaji
se filtry, nemusi se to cistit.