[OT] Linux vs. Windows

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Prosinec 14 14:20:01 CET 2012

On 14. 12. 2012 12:13, Michal Gregor wrote:
> Chci si nechat Linux jako primarni na uceni a Win jen na programy
> ktere nejedou pod Linuxem.

Dual boot je v takomto pripade nanic. Lepsi je virtualny pocitac. Mate k
dispozicii oba systemy naraz, nehovoriac o dalsich vyhodach, ako su
snapshoty a podobne.

V pripade dualbootu pravdepodobne sklznete do toho, ze  budete pouzivat
ten system, ktory lepsie poznate a nebude sa vam chciet bootovat ten
druhy vzdy, ked budete chciet nieco skusit.

-m-

> Michal Gregor
>

> ----- Original Message ----- From: "Karel M" <a8dtljb na gmail.com>

>>> HDD). NAvody jsou dost divoke. V dobe SSD by tohle mohl mit MS vyresene