OT: zalamovani odkazu, bylo Re: Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Prosinec 13 23:20:08 CET 2012

On 13. 12. 2012 23:06, Marek Sembol wrote:
> No ja nevim, ale rek bych, ze tentokrat za to nemuze Mrkvosoft, ale Cutnak:)
> Ja odkazy vidim vsechny nezalomene, krasne klikaci (gmail webove
> rozhrani), takze jestli ten problem nebude na vasem prijimaci;)
> Marek

Chyba je vo vysielaci - plain/text part je dokurvena (viz ukazka), html
cast je OK, ale nie je klikacia (neobsahuje <a></a>), takze zavisi od
klienta, ci linky urobi klikacimi. A nie je to outlook, je to X-Mailer:
szn-ebox-4.3.107

<ukazka>

Nasel jsem diodu, ktera je realne dostupna jen v D-PAK=C2=A0 http://www.vi=
shay.=0A=
com/docs/93239/15ewx06f.pdf=0A=
Spocital jsem ztraty na diode a dosel k necelym 18W.=0A=

</ukazka>

-m-