odpadní toner - Re: Jak spravne plnit toner do cartridge HP 92274A (HP 4MP)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 13 10:55:43 CET 2012

Myslim, ze to neni uplne presne.

Nijak jsem se o to extra nezajimal, ale kdyz jsem se driv ruzne v praci
nachomytnul k servisu tak to fungovalo jinak.

Bezne male laserovky pouzivaji toner, ktery je jiz sam o sobe magneticky
- smes kovoveho prasku a nejakeho plastu, ktery se teplem zapece do
papiru a zafixuje cerny kovovy prasek.

Magneticky je proto, aby jej bylo mozne nanaset a snadno dopravovat na
valec - vedle selenoveho valce je jeste jeden duty, ve kterem se toci
magneticky valec, ktery zajistuje nabirani ze zasobniku a bezdotykovy
prenos toneru na selenovy valec.

Takhle to funguje u B&W kopirek a levnych tiskaren, kde se meni cela
tiskova jednotka.

U velkych salovych tiskaren zrejme kvuli probehu a jinemu rezimu servisu
se pouziva zrejme nemagneticky toner a tzv. developer - coz jsou malinke
poplastovane ocelove kulicky - ten zajistuje dopravu toneru po tiskarne,
ale vlastniho procesu tisku se neucastni. Do tiskarny se dosypava toner
po kilech a pak jednou za x hodin se provadi i vymena developeru - je to
kvuli tomu, ze se z kulicek osoupe ten plast a zrejme pak nefunguji jak
maji.

Tohle je asi i duvod pro u barevnych laserovek se developer take
pouziva, protoze barevne pigmenty zrejme neni mozne udelat magneticke.

RV