Panelizace postscriptu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 13 00:47:21 CET 2012

On 13. 12. 2012 0:35, Petr Labaj wrote:
> Daly by se na to pouzit i parametry MinDrawX, MinDrawY, MaxDrawX a MaxDrawY.
> Ty jsou na to vylozene nachystane.
> Ale ovlivnuji to jeste parametry LeftMargin a BotMargin, ktere to posouvaji. Ty by
> v tomto pripade bylo vhodne vyhodit.

Dik, kuknem sa na to.

> To translate funguje relativne, takze 2. trasnlate uz nevychazi z 0:0, ale z toho
> predchoziho translate.

Hmm... toto je cely kod, ktory som testoval a funguje tak, ako pisem v
komentaroch

%!PS-Adobe-2.0
gsave
0 0 translate		% povodny
(1.ps) run
grestore
gsave
190 0 translate		% druhy vpravo od povodneho
(1.ps) run
grestore
gsave
0 150 translate		% treti hore od povodneho
(1.ps) run
grestore
gsave
190 150 translate    % stvrty vpravo hore od povodneho
(1.ps) run
grestore
gsave
0 300 translate		% piaty este vyssie od povodneho
(1.ps) run
grestore
showpage

Ked som teraz skusil nasledovny kod, s relativnym offsetom motivov nad
sebou, tak vidim len 2 motivy, ten horny je prepisany viackrat cez seba.

%!PS-Adobe-2.0
gsave
0 0 translate		% povodny
(1.ps) run
grestore
gsave
0 150 translate		% hore od povodneho
(1.ps) run
grestore
gsave
0 150 translate		% relativne hore
[...]

Ahaaaaaaa, ja som zabudol uviest, ze pouzivam kostru rucneho scriptu
tak, ako je na stranke p.Mraza, t.j. aj s gsave/grestore. Ano, ked ich
vyhodim, funguje to relativne. Takto mam pekne 4 motivy nad sebou:

%!PS-Adobe-2.0
0 0 translate		% povodny
(1.ps) run
0 150 translate