Google pre pamatnikov :)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 12 20:56:51 CET 2012

Kdyz jsem ja nastupoval do prace v roce 92 tak se prave dojizdely salove
pocitace - nevim zda myslite to same, ale vypadalo to jak poklop na dort
a v tom byly duralova mezkruzi s nanesenou magnetickou vrstvou - dala se
dokonce seskladat myslim do vic vrstev.

Kolega tvrdil ze to melo 5MB. Pokud vim tak jsme tam meli SMEPky a tusim
nejake MINSK neco.

Nasledne se misto toho postavilo jedno PCcko-server s 386 DX 40MHz a
mohlo se to rovnou odvezt vsechno do srotu - pamatuji, ze technici tim
meli zavezenej celej jeden sal az po strop a prochazelo se tam pomalu
tunelama nebo ruzne prelejzalo pres cajky co staly silene rance penez a
ted byly na vyhozeni.

To jsme ale jeste sedeli v TKB v CB v modrem patre. To byla vubec
zvlastni budova - ustredny byly uvnitr v betonovem sarkofagu a kancelare
kolem tvorily zrejme deformacni zonu. Byl to strasnej barak - snezilo
dovnitr zavrenyma oknama, ale hlavne ze to zvenku vypadalo jak mauzoleum.

RV