Panelizace postscriptu

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Prosinec 12 17:31:30 CET 2012

> Tyhle všechny psutils jsou asi dokonalé, ale když to dělám jen občas,
> dělá mi potíže opět vyladit ty command-line parametry. Chci prostě něco
> primitivního, kde hned vidím výsledek a nemusím o tom moc přemýšlet.

Jasne. Ono, tech nastroju je vice a asi nemaji jednotny puvod. Vypichnul
jsem "pstops", protoze to je zajimave tim, ze je schopno zastat (a lepe)
vicero ruznych ucelu najednou, s jednotnou syntaxi te prikazove radky
(nahradi, a lepe, treba jednoucelove psnup, abych byl konkretni).

Samozrejme tam neni "hned videt vysledek", coz resim vetsinou tak, ze v
rozdelane prikazove radce primo spoustim gv, ale kazdy ma jiny styl prace.

Ptal jsem se jen proto, aby mi neco neuniklo a predevsim proto, aby se na
pstops nezapomnelo.

> Pokud tento můj prográmek považujete za hloupost, tak to dělat nebudu,
> protože mě to tak stačí.

Hloupost je silne slovo, jen viz vyse.

Dekuji za vysvetleni a preji pekny den,
MP