mycka AEG Favorti chyba 30

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 12 14:09:07 CET 2012

Ja teda po zkusenostech s nasi myckou AEG jsem se zarekl ze uz mi od
nich nesmi nic do bytu (to plati i pro Zanusi) - sice drzi uz sedm let,
ale musel jsem zalepit pertly na vane, proletovat vypalenou DPS a ted
naposledy odesel hlavni vypinac coz neni teda nic moc.
Takze tohle by bylo moc fajn - treba to donuti i ostatni.

Co se tyka opravaru - co mam zkusenost tak si jich to vetsina zaslouzi.
Naposledy se mi snazil menit servisman uhliky v motoru pracky za 3200Kc.
Verim, ze nejakej zoufalec mu je da - jsou to presne cifry na hranici
kdy se to ne/vyplati.

RV