Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

oklovap oklovap na gmail.com
Středa Prosinec 12 12:14:20 CET 2012

Ja by som radsej zostal pri dreve - 3mm hrubu preglejku cenou neprekona
asi ziadny matros.
Pri plexiskle je navyse problem s krehkostou a popisky su tiez iba akoby
pieskovane a teda podla mojho nazoru malo vyrazne pre deti. V dreve je
to skoro ako sietotlac s hlbkou.
Tiez som rozmyslal nad nejakou rastrovou podlozkou, ale to duplo zatial
vychadza najlepsie.

mp