Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Prosinec 12 11:10:33 CET 2012

Srovnavat auto se sluzbou prece nemuzete :-)

vy nemate smlouvu garantujici vam dosmrti nejake podminky a muzete vzdy odstoupit od smlouvy po zmene a zadat vraceni penez, s tim problem prece neni (vyjma toho ze to malokdo svede), navic kdyz byste se sam choval jeste hur?

Odesláno z iPadu