Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Prosinec 12 04:18:26 CET 2012

Napad dobry a Vy to budete vyvijet kvuli uspore 40,- mesicne?

Sice jsem take pro optimalizaci jakychkoliv napadu, ale uz parkrat jsem takhle prodelal. Navic u neomezenych tarifu uz davno je v podminkach tohle osetrene a stale se to piluje, porovnal jsem si cenik O2 z zari a listopadu a prave v tomto smeru tam pilovali formulace - to by me zajimalo zda je to legalni menit cenikem podminky, mozna tim obchazeji zmenu VOP, pri ktere by museli oznamit pravo vypovedet smlouvu.

Ale co, kdo ma archivovane ruzne verze ceniku a kdo to bude eskalovat na ctu? Nikdo kdyz tady neni nikdo schopen ani dat k soudu expiraci kreditu, v okolnich statech protizakonnou :-)

(automatiovane a genericke volani, volani pres jina nez koncove telefony apod.. Maji osetrene vsichni a o2 i tm ma natvrdo fup 10k minut)

Navic uz musite mit 2x GSM zarizeni, coz vam ty naklady velmi pozmeni, ze jednoduzsi bude dat nekomu litr a dostat se do firemni nabidky a tam si za 60,- umim predstavit simku snadno (ale zase bude imho VELKY problem na ni nastavit spend limit!).

Odesláno z iPadu