Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Prosinec 12 04:09:31 CET 2012

Protoze se boji, ze by pak nikdo nevolal gsm ale pres gsm-voip, na ten vam cise teoreticky staci pri pouziti kodeku g723 i tech fupovych 16kbit. Bavime se o tom ekonomickem omezeni, ne technickem... Pri 3g tam skoro ani neni laence a az bude lte, tak kdo by platil za hlasovou sluzbu?

Lidi s takovymi pozadavky je nadto naproste minimum (pod 3%), takze naprosto nezajimavy segment. Jakkoliv to nebudu obhajovat, ale reknee mi pane Astere, proc by mel kmercni poskytovatel tlacit neco, na cem zcela zjevne nevydela? Jen vysvetluji, proc se do toh NIKDO nepohrne.

Staci se podivat na sedive operatory, skoro zadny nic takoveho nema, a mnohde maji data za cenikove ceny.

Odesláno z iPadu