[OT] Tepelne cerpadlo - vyvoj

Úterý Prosinec 11 19:38:07 CET 2012

No scroll by mel byt z principu proti kapalnemu chladivu celkem  odolny,
ne?
Vymeniky by mely byt pomerne predimenzovane, jsou tricetideskove,
parametry jsem nejak nesehnal (ani moc neshanel, mam podobny pouzity u
systemu vzduch-voda srovnatelneho vykonu)
Sberac chladiva je take trosku predimenzovany, vnitrni vymenik jsem
nedelal, stejne jde chladivo do vyparniku zcela ciste, az na prechodove
stavy. Schvalne tam zatim chladivo nepridavam, uvidi se, az bude mereni.