[OT] Tepelne cerpadlo - vyvoj

Josef Šíp sip na raab.cz
Úterý Prosinec 11 18:50:19 CET 2012

Shodou okolnosti jsem mel PT100 v pouzdru TO92 nalepene lepidlem primo na medenou
trubku (taky TC ale stavebnice od p. Zeravika)
a cele zaizolovane tepelnou izolaci. Nefungovalo to takze nedoporucuju.
Teplotu to ukazuje spolehlive az kdyz jsem to cele obmotal hlinikovou folii, nezapomente i dost
velkou cast privodnich dratu aby mely stejnou teplotu. Az pak to cele tepelne zaizolovat.
Bez te folie to ukazovalo nesmysly, pokud si to pamatuju tak max chyba kolem 3 stupnu, coz na primarni
strane je uplne k nicemu.

J.S.