[OT] Tepelne cerpadlo - vyvoj

Úterý Prosinec 11 18:37:10 CET 2012

Pruhleditko je a stav OK, vse funguje stabilne, ted jsem byl v garazi a
uz mi zvuk prijde lepsi, mozna se zabehne...
Makam aspon na provizorni ridici desce, kterou klonuju z jednoho
projektu ktery s tim trosku pocital ;-)
Pak vsude nalepim ty snimace teploty, spocitam prutok, casem prikon a
budu mit krasne grafy ;-)