nemate tip na Li-Ion protection brouka - dostupny a levny ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Prosinec 11 11:51:23 CET 2012

diky, netusil jsem, ze microchip taky dela tyhle veci. akorat teda ja
potrebuju ciste ochranu, nabijeci svab tam uz jisty je a z objektivnich
duvodu tam musi zustat :) ta kombinace NT1854 + CEM9926 je klasika, nicmene
GM se tvari, ze uz s tim NT1854 konci :( asi vybehovy typ. zkusim ho poptat
jeste jinde.
jinak jedna se o seriovku, takze kuchnuty modul nelze. leda si od baterkaru
objednat nove moduly, ale obavam se, ze je to jednak mechanicky hodne
nadivoko a taky pocitam, ze se to hlavne kvuli tem montaznim pracem
prodrazi.

kdyby mel jeste nekdo nejaky dalsi tip, tak sem s nim :)

jeste jednou diky

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz