Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Prosinec 11 11:08:21 CET 2012

Trochu jsem problém zkoumal, dráty jsou na obou typech("značková a
neznačková") správně a stínění je na pinu10 což by měl být NC. Té
"značkové" nefunguje slot na CF a ty "neznačkové" odchází postupně což
se projevuje ztrátou stability spojení. U té první bych to skoro
tipnul na konflikt VID/PID, ale s tím ať se otravujou jinde.
S pozdravem,
Miloš Dašek