Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 11 09:27:08 CET 2012

>Podle me pripad silene nezvladnute elektro stavebnice. Pro uplne male deti
>nepouzitelne, starsi museji elektro milovat nadevse, aby tak pracny a
>zdlouhavy zpusob zapojovani zvladly. Predstava rozsirovani smerem treba k
>7400 v podstate nemozna.

Ono univerzalnu stavebnicu je robit jednak asi nemozne (stale je to o
nejakych kompromisoch), druhak asi zbytocne. Takze ten Merkur moze mat
"obecenstvo".

Ja som dostal nieco podobne, vychodonemeckej provinencie, ked som mal asi 9
rokov (na Vianoce, ako inak). Vsetko bolo na skrutky, a v principe to bolo
o vypinacoch, ziarovkach, bzuciakoch a hromade drotu. Dodnes je to jedna z
mojich najmilsich spomienok co sa tyka hraciek, a myslim si, ze to bolo
veku (a weku :-) ) primerane.

wek

PS. Moj nedokonceny pokus na stavebnicovu temu, i ked rozhodne nie pre
najmensich: efton.sk/qr6