Re: Kondenzatory KXG 220-330uF 160V nebo podobný?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Prosinec 11 09:07:54 CET 2012

Dobry den,

ked som menil elyt v spinanom zdroji, tak kus vysiel na 3,5E... K tomu
postovne. Kedze to ale este stale bolo lacnejsie ako novy spinany
zdroj, tak som len tazko povzdychol.

A.