Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 11 07:02:52 CET 2012

On Tue, 11 Dec 2012, Na wrote:

> www.gsmweb.cz/blog/2012/10/26/proc-mobilni-data-nemohou-byt-levnejsi/
>
> Jak uz jsem psal, take bych bral bezzavazkove bezesmluvni simky, kde by
> byl minimalni fup treba 10 MB mesicne a pote zpomaleni (ne dalsi
> zpoplatneni dat!), ktere by staly <100, no ale vyse je dobre popsane
> proc to nejde

No v tom clanku si ty cisla taha vyslovene z klobouku, nepise jak k nim
dosel. Ja myslim ze zakladni problem levnych mobilnich dat je v tom, ze
pripojeny modem blokuje timeslot v kanalu i kdyz nic neprenasi, takze
omezuje kapacitu BTS. Jine problemy by to delat nemelo.

Mozna ze se vrati doba analogovych modemu ;-) S levnym hlasovym tarifem
s uctovanim po vterinach by mozna bylo levnejsi kdyby mobil zavolal na
mobil, popovidal si s nim analogove - prenesl ten svuj kilobajtik - a pak
zavesil ..