[OT] Skore W7 a Linux

a2x1nptda8 na email.cz a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Prosinec 10 21:56:00 CET 2012

Divam se na DVD W Servise Pack 1 Aktualizace mely i tak 200 MB.

Michal Gregor

-----Původní zpráva-----
From: Martin Hanek
Sent: Monday, December 10, 2012 9:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Skore W7 a Linux

To vypada, ze testujete svoje schopnosti instalace :)

Dne 10.12.2012 20:42, a2x1nptda8 na email.cz napsal(a):
> Faze1:
>      Nastaveni BIOSU
>      Formata disku
>      Instalace W7
>      11 minut 40 sekund
> To slo rychle
Formatovat disk nemusite, instalator si to udela sam, odstranim svazek a
necham vytvorit novy a hned instaluju, nic neformatuju.

> Faze 2
>      Drivery
>      Aktualizace
>      Uprava vzhledu
>      53 minut NIC MOC
> Nejde mi monitor. Je to starsi LCD ADI. Jeste zkusim analogovy kabel.
> Zatim jsem smazal driver na integrovanou grafiku intel a jedu ve
> vychozim rezimu.
Aktualizace trvaji dlouho, pokud mate Win7 bez SP1, bude se to tahat
klidne par hodin a az pak se stahne SP1. Lepsi je po instalaci hned
nainstalovat SP1 a pak spustit Windows update.

> Faze 3
>      BS player, Skype, Adobr Reader, atd
>      13 minut,
> Faze 4
>      Mail Thunderbird 1 hodina, bez uspechu. Neslo mi to ani na XP.
> Nechce se prihlasit seznamu, porad to hlasi chybne heslo.
>      Live mail os MS – 10 minut vcetne nastaveni uctu, a import stare
> posty
Thunderbird, pokud jste jej uz pouzival, staci nainstalovat a zkopirovat
cely profil ze stareho disku. Tim jej mate v puvodnim stavu. V novych
Thunderbirdech jsem nepochopil toho pruvodce vytvarenim uctu. S tim jsem
to nebyl schopny dat dohromady.

> Linux pozdeji.
> Michal Gregor

MH