Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Prosinec 10 19:15:30 CET 2012

> Pokud to ma drzet silne, tak asi ne. Ja jsem nepredpokladal, ze by to bylo
> nejak namahane. Myslel jsem si, ze jde o to, aby to drzelo pohromade
> a nerozsypalo se to kdyz to maminka vecer uklizi po detech ze zeme
> do skrine.

Presne jste odhadl miru zateze. To by musely uz byt poradne magnety, aby
tohle ustaly.

> Ke snezeni magnetu - myslel jsem, ze je to pro jiz trochu vyspele deti, kde
> snad takovy exces nehrozi.

Nooo... zde si obcas nejsem jist ani sam sebou. Nemyslim, ze by se u toho
pohybovalo nejake miminko ci batole, ale clovek si tu a tam neco pridrzi
usty a tak.

> To by pak treba Merkur byl uplne nepouzitelny, protoze sroubky muze dite
> take snist.

To muze, ale sroubky tolik nehrozej, narozdil od magnetu (skripnuti
streva).

> Ale to by stejne asi nehrozilo, protoze kdyby magnet upadl, tak by zustal
> v te krabicce zavreny.

Pak OK. Stejne ale o celkovem navrhu a narocnosti vyroby nemam prilis
dobrou predstavu.

ZdraviM.P.