Lidl - NiMH akumulatorky

Pondělí Prosinec 10 18:23:36 CET 2012

On jeste nekdo pouziva NiMH aku?
Sry, nedalo mi to, tohle me napadlo kdyz jsem zauvazoval nad letakem,
jestli bych to nemel koupit i s tou hezkou nabijeckou s LCD, ale pak
jsem popremyslel a nemam to kam vrazit... Vsechny svitilny a svetlo na
kole mam sice na AA, ale tam menim baterky jednou za sezonu a to je
lepsi koupit balik 12ks v kauflandu za 50Kc v akci. Fotak to same, navic
je stary a novy mam na Li-Ion.