Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 10 17:58:33 CET 2012

Přes Vánoce něco vyzkouším. Pro malého Pavla Pouchu(4 roky) zatím stačí
baterka (s elektronickou pojistkou), vypínač a žárovka. Podělil byste se o
to, kde kupujete banánky a zdířky?

Moje původní myšlenka byla taková (než Vás napadlo Duplo):
1) Desky cca 4x4cm, vše co nejvíce SMD, aby se mohly moduly osadit hromadně
2) Zdířky jako nožičky (tohle je asi slabina)
3) Seshora samolepky (u některých modulů)
4) Na každém evropském veletrhu je fůra číňanů s kabely atd. Teď jsem se na
podzim o to nestaral, ale na jaře bude např. Embedded world a tam bych něco
levného a přitom dostatečně kvalitního zkusil najít. A ono by se to dalo
třeba na Aladinovi i na dálku...

Ovšem dřevěné modulky na podložce z Dupla mají i estetickou hodnotu, to je
vážně pěkné.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel