Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 10 17:02:58 CET 2012

Dobrý den,

tak to je moc pěkné. Nešlo by použít kostičky z Dupla a na ně přilepit (?)
desky plošných spojů, které by nesly komponenty? Aby odpadla nutnost
frézování.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel