Unity = Metro Linuxoveho sveta

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pondělí Prosinec 10 14:46:18 CET 2012

 KDE 4 má proti KDE 3 ještě řadu nedodělků (většinou
> "kosmetických"), ale v zásadě je funkční a dobře použitelné.

Souhlas, používám aktuálně KDE 4.9.3 a je to rychlé přehledné a úplně
normální. Ovšem nepoužívám semantic desktop, nepomuk a podobné hovadiny a po
prvotních pokusech s kmail2 jsem tuto větev zakázal a používám starší kmail1.

Po roce od prvního problému s kmail2 mám cukání to opět zkusit, jestli se něco
nezměnilo, ale kolabuje to na nedostatku času.
Ale o mailových klientech se tu nebavíme, takže ...

Jen pro úplnost, nemám osobní zkušenost, ale KDE3 pokračuje v projektu TDE

Jakub Ladman