Monitor Prestigio P1710

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pondělí Prosinec 10 12:56:44 CET 2012

Kolem dokola jsou plastové západky. Povolí když to opatrně rozpáčíte třeba nožem. Mimochodem je to ten typ, co jsem o něm před nedávnem psal že měl elektrolytické kondenzátory jak nové a všechny byly vadné.

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Peter Bosnak
Sent: Monday, December 10, 2012 11:38 AM
To: Hw-list na list.hw.cz
Subject: Monitor Prestigio P1710

Dobrý deň. Potreboval by som radu, ako demontovať plastový zadný kryt tohto monitora. Všetky skrutky som odmontoval, všetky nálepky som dal preč ale odoláva. Na Google sú nejaké servisné informácie ale toto sa mi nepodarilo nájsť. Zrejme treba niekde zapáčiť ale neviem kde. Nechcel by som použiť násilie. PC monitor som ešte nerozoberal, tak by som uvítal radu skúsenejších. P.B.