Monitor Prestigio P1710

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 12:18:36 CET 2012

Podla obrazkov zrejme presne tak. Osvedcilo sa mi nachtami zapacit v
strede na dlhsej strane (vrchna/spodna) ale od obrazovky, t.j. medzi
ramikom a zobrazovacou plochou LCD - uvolnia sa 1-2 zapadky. Potom je
uz strbina medzi ramikom a zadnym krytom, do ktorej sa da vlozit napr.
ta platobna karta. Niekedy to ide aj cisto rukami, niekedy nie.
Kazdopadne na celej oprave podsvietenia je toto najnarocnejsia
operacia, resp. jedina operacia, pri ktorej sa aj cosi unadavam :-)

miro

Dňa 10. decembra 2012 11:47, Milan Horák <stranger na tiscali.cz> napísal/a: