Unity = Metro Linuxoveho sveta

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 11:51:59 CET 2012

No ja jsem si to nove ubuntu nainstaloval a s tim unity take nejsem
spokojen. Jelikoz svuj volny cas travim vetsinou michanim malty, tak
nebyl prostor to poladit. Ale spis to vidim na doladeni debinana ktery
mam na druhem disku, nez se trapit s ubuntu... Jedine plus je
stabilita, i prestoze mam napul spatny hdd to jede a startuje
perfektne.
Co mi na unity vadi: presunuti okenni nabidky programu do spolecne
listy, postranni panel je nepouzitelny hlavne pokud mam vice stejnych
programu pustenych najednou. Na beznou komunikaci email/icq radeji
pouzivam raspi, predevsim pozde v noci je v malem byte bezhlucny
provoz obrovska vyhoda.
Takze Unity bro BFU ano, pro kohokoliv jineho ne.
K.