Unity = Metro Linuxoveho sveta

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 10 11:17:46 CET 2012

Pane doktore,

naprostý souhlas.

Unity jsem viděl z rychlíku, Metro jen na obrázku a nepopsal bych to
jinak. Je to prostě pro iňáky, co mají "chytré" founy, ti si tam budou
připadat jak doma. Ale s tradičním ovládáním PC to nemá nic společného a
já -  pokud nebudu násilím donucen - to nikdy používat nebudu.

Jen bych opravil Vaše tvrzení s KDE4: toto prostředí je tradiční a není
ani zdaleka tak šílené, jako ta výše zmíněná. Plasmu a widgety můžete v
podstatě ignorovat a přepnout vše na klasický okenní styl (KDE nabídku,
pracovní plochu...). KDE 4 má proti KDE 3 ještě řadu nedodělků (většinou
"kosmetických"), ale v zásadě je funkční a dobře použitelné.

---
Jirka