Unity = Metro Linuxoveho sveta

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Prosinec 10 05:23:11 CET 2012

Zdravim,
  naprosto souhlasim.
  Stale si tu hyckam sve KDE 3.5.10, lepim, kde se co da, ale neupdatuji.
Vespod mam moderni system (jadro 3.6.7, glibc 2.16, nejnovejsi toolchain
atd.), ale nahore GUI s poslednim updatem 2008 a v nem nove aplikace
(soucasny firefox, wine, OpenOffice atd.). Opravdu nechapu, cim se
svorne vsichni vyvojari napric platformami nechali zblbnout, ze je stavajici
stav takovy, jaky je. KDE4 bylo dlouhou dobu nepouzitelne kvuli naproste
zabugovanosti a nyni kvuli naproste zmrsenosti, stejne jako Gnome 3. Jsem
stale clenem KDE mailing listu z dob, kdy jsem ho kompiloval jednou tydne,
a obcas si tam nekdo posteskne po starych casech. A provoz toho listu
z tehdejsi doby poklesl tak na desetinu a vetsinou je tvoren dotazy, jak ho
alespon trosku "odmrsit" (napr. deaktivovat "semanticky desktop" Nepomuk
atd). K tomu Nepomuku se pred casem vyjadril vyvojar, ze na to byla jakasi
nezanedbatelna dotace od velke firmy, ktera nadiktovala, jakym smerem to ma
jit, tak holt se tim smerem slo, jenze penize pak dosly a dnes se o to nema
kdo starat, kazdy od toho dava ruce pryc.
  Take se pripojuji k prosbe nevyvolavat flame, ale jen vecne komentovat,
jinak z threadu vystupuji.
  Zdravi Pavel