Mirne OT: Clovek je elektricky stroj

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 04:05:19 CET 2012

> J. F. Schapitz uvedl pokus slovy: „V tomto pokusu bude ukázáno, jak může být mluvené slovo hypnotizéra sděleno také elektromagnetickou energií přímo do podvědomých částí lidského mozku… aniž by osoba, vystavená takovému vlivu, měla možnost vědomě kontrolovat ukládání informace.“

To je prece Inception - vnuknuti www.csfd.cz/film/254156

To se pouziva i v ceske v armade:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1142743803-reporteri-ct/212452801240047/
Stopaz 8:00 - jak mohl general tak rychle obratit? Na policii tvrdil, ze uz si nevzpomina. Jedina moznost: vnuknuti :-) vzdyt sam hovoril o tom, ze jde o stamiliony navic...

Zajimalo by me, jestli ten alobal anebo helma pana Magnetta z X-Men serie na ty dabelske strojky zabira? Uz mi z toho zacina hucet :-)

Odesláno z iPadu