Zemneni laboratornich pristroju -- koax vs. 19" Al/Fe skrin

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Prosinec 9 20:06:06 CET 2012

jj, poruchy tohoto druhu nemam moc rad. Uz som raz takyto konektor
hladal 2 tyzdne. Uz po prvej noci sa mi podarilo vypozorovat ze ked
stojim na presne definovanom mieste pred jednym rackom tak porucha na
cas zmizne. Presli sme vsetky kable v tom racku a nic.
Po 2 dnoch sa vratila. Bolo to tiez zhodou okolnosti v noci. Kym som
dosiel do roboty tak na tom mieste uz stal operator a snazil sa to
"rozchodit" ale tym ze vazi asi polovicu toho co ja tak sa mu to
nepodarilo :-)
Potom sa po dalsich 2 dnoch podarilo identifikovat ktory signal
sposobuje problem a uz sme isli systematicky. Od zdroja kazdy jeden
konektor a kazdy distributor. Nakoniec to bol nedotiahnuty SMC konektor
na vstupe jedneho modulu asi o 5 racok dalej od miesta kde bolo treba
stat alebo dupnut aby to zacalo fungovat :-)
b.