RE: Programový přístup k hardware PC

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Prosinec 9 18:40:42 CET 2012

Dobry den,
pomoci turbo pascalu to slo akorat v DOSu (omezene pak v delphi 1 pod
windows 3.x a velmi omezene v delphi 2 a dalsich na Win9x).

Pod windows NT/2000/XP/Vista/7/8 je na to potreba driver, neco jako tohle:

http://www.direct-io.com/

Podobnych driveru bylo vice, pouzivalo se to zejmena pro pristup k LPT portu
a vlastnim/specialnim kartam na ISA sbernici.

Nicmene tohle nepovazuji za uplne spravny postup.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158