Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 16:24:11 CET 2012

Opravuji, davam prednost Gigabyte, mam s nimi dlouhodobe dobrou zkusenost:
http://www.alza.cz/gigabyte-h77n-wifi-d360465.htm
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Vladimir Nerud
Sent: Sunday, December 09, 2012 4:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Co rikate tomuto:
www.alza.cz/gigabyte-h61n-d2v-d350399.htm s COM i LPT portem
Sam o podobne uvazuju, bez podminky com portu, do ni chci dat procesor:
http://www.alza.cz/intel-core-i3-3220t-d347063.htm
Ma TDP jen 35W, sice to bude s ventilatorem, ale pri beznem provozu ho
neuslysite. K tomu 8 - 16 GB RAM + SSD HD, a mate male, tiche a docela
usporne pc, na kterem pojede vse na co si vzpomenete.

Vladimir
PS. ja potrebuji výstup S/PDIF, chci tuhle MB:
http://www.alza.cz/msi-z77ia-e53-d350466.htm