Pracka stavkuje

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 13:15:24 CET 2012

V pracce Fagor spina motorek cerpadla triak, detekce zadna. Pracka take
hlasila chybu pri ceprani vody. Detekovala to podle hladiny vody. Rotor
cerpadla je ulozeny pouze pouze v plastu, casem se to vydrelo a cerpadlo
se nekdy neroztocilo, i kdyz pri vypouteni vrcelo a zdalo se ze cerpa.
Po vymene cerpadla je to v poradku.

Martin Hanek