Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 12:50:44 CET 2012

Dobry den, omlouvam se, jestli jsem neco ve vlakne prehlednul, jestli musi byt pouzit tmobil, ale divam se do noveho – od 1.12.2012 – ceniku Vodafounu, a maji tam “Propojeni na skok” stale stejnou sumu, 6 haleru za 1kB. Nevim, jak to jde pouzit u predplacene karty, ani netusim, jestli je to vhodne na dany ucel, ale na poslani maleho objemu dat by to mohlo byt vyhovujici.
Vladimir

From: Zdeněk Aster
Sent: Sunday, December 09, 2012 10:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
Datum: 9. 12. 2012

  Dne 8. prosince 2012 23:22 Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz> napsal(a):
  > A těch 100kč/měsíc za 500MB je moc? Jestli to je 50 kč nebo 100 kč už je
  > snad skoro jedno ne?
  >
  > Ale není za 500MB je to u nás super cena, ale přijde mi to plýtvání penězi,
  > je to jak kdybych
  >
  > si dal svíčkovou s 10 knedlíkama a z toho 7 vyhodil do koše :-D A
  > samozřejmě, i o tu cenu,

  Dělám to tak běžně. Do práce nám vozej jídlo, pevný porce (tj. nejde
  říct "chci jenom dva knedlíky" nebo "chci jedenáct knedlíků") a z
  přílohy jsem začal polovinu vyhazovat (nebo to věnuju kolegovi).
  Zhubnul jsem asi šest kilo.

  S tou cenou za jakýkoliv zboží je to tak, že zákazník chce většinou
  slevu, ideálně poloviční cenu, ať je jakákoliv. Benzín stál před dvěma
  lety pod 30 Kč / litr, dneska stojí 35 (i víc), ale jak je někde 32
  Kč, tak lidi jásaj, jaká je to bomba cena. To samé je to s tím vaším
  internetem. Máte 500MB za stovku měsíčně, ale chcete něco za 50
  korun... kdyby těch 500MB bylo za 200-300 Kč, budete chtít něco za
  100-150...

  P.K.
No upřímě kdyby jste sledoval celé vlákno, tak můj požadavek vznikl z onoho

tarifu co nabízel T-Mobile a tam to vycházelo 16,60Kč/ 41,50MB měsičně

učtováno po 1KByte, jenže to vydržel nabízet jen 2 měsíce a po té změnil

podmínky na účtovací jednotku 1MByte minimálně jednou za hodinu a to je

fakt nářez..... Jako omluvu připsali 100% kreditu (200Kč) zdraženo 1024x :-D

A jelikož jsem dostal tento kredit a o té hodině nepadlo nikde sice ani slovo, tak

prostě nemám nárok na vrácení peněž a zrušení tarifu, tak jsem vyhodil zhruba

1000Kč za sim karty s tarifama :-D A mě prostě takové chování dost rozčiluje

dovolit si toto já ke svým zákazníkům tak žádné nemám....

Zdeněk Aster

=