Re: Re: Re: Zpracování dat ze seriového portu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Prosinec 9 11:48:55 CET 2012

Jsem debil - to free reseni je php_dio.dll, je to soucast PECL knihoven. Ma
to takovy maly hacek - jakmile porty otevrete, webserver si je drzi otevrene
a s cimkoli jinym mate smulu do doby, nez webserver stopnete (i kdyz je
mozne, ze je to jen dusledek toho, kdyz pri ladeni port otevrete a z
nejakeho duvodu ho aplikace uz nezavre, nevim,netestoval jsem).

To "mene free" reseni otevira porty jen kdyz je potrebuje a korektne je
uvolnuje, jen si nevybavim nazev (mam ho v praci).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 09, 2012 11:42 AM
Subject: Re: Re: Re: Zpracování dat ze seriového portu

Kdyz jsem nedavno potreboval pres seriak neco ovladat a prepocitavat data,
tak jsem -protoze v PHP delam casto- nainstaloval na ten konkretni stroj
webserver a zacal resit, jak je to s PHP a seriovm portem.

Pouzitelna reseni jsem nasel dve, jedno zdarma, ktere umoznuje ovladat vice
seriovych portu, druhe asi za 30EUR (ale je k nemu demo, co se cca po deseti
minutach deaktivuje), ale zase umoznuje ovladat i ridici signaly COM portu.

Kazdopadne v obou pripadech se clovek musi pripravit na to, ze data
zpracovava "naslepo", skript data nacte, zpracuje - a az potom vygeneruje
stranku do prohlizece, tedy nevidite, jak tam data postupne pritekaji.
Samozrejme se i to da resit treba AJAXem, jen to malicko komplikuje reseni
(a AJAX se ladi jeste hur). Mne tahle vlastnost nevadila, pro nekoho muze
byt limitujici.

Pavel Kutina