Re: Re: Problem se Secure iLan?

Jiri Splichal george.hw na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 11:30:31 CET 2012

to je taky mozne ;-)
ale to by musely vyschnout pouze ty co zajistuji funkci webserveru,protoze vsechny jine funkce jdou,
a nakonec pokud se dokonce po LAN pripojim k zarizeni a zaslu par prikazu ,tak se i bez odpojovani napajeni zase zpristupni - ale bez poslednich dat :-(
Nebranim se koupi noveho zarizeni,ale pokud by tady nekdo to zarizeni znal lepe  a mel s nim zkusenosti,tak se treba nakonec dozvim,ze rok provozu jeste nezmena ,ze je po nem...
Ted jsem tedy zkusil i zmenit port na kterem bezi a pockam co se stane...

--
Jirka
> Od: "Petr Simek"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 09.12.2012 11:10
> Předmět: Re: Re: Problem se Secure iLan?

Mozna ze hledate neco co nemuzete najit. Chtelo by to vyzkouset jine
zarizeni stejneho typu paralelne vedle sebe. Treba tomu Vasemu uz
vyschly kondenzatory ...