Re: Re: Re: Zpracování dat ze seriového portu

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Prosinec 9 11:16:54 CET 2012

No pokud chcete to i jako aplikaci ve windows a ne jen dosovou obrazovku tak
si stahnete

http://www.lazarus.freepascal.org/ je to neco jako delphi ma to v sobe
kompilator onoho

freepascalu, no a tu knihovnu a v podstate nic vic, když se mi připomenete,
klidně soukromě,

tak vám můžu poslat aplikaci, která čte seríák a posíláto do okna ve windows
v tom

lazarusu, ale to dokážu, až někde příští týden, nejsem u svého počítače....
tak pokud budete

chtít tak mi to připomeňte kdybych zapomněl, předpokládám tak ve středu, že
to vyhrabu :-D

Jinak pokud budete mít nainstalovány ovladače k tomu virtuálnímu seriáku,
tak v podstatě

už nic víc není potřeba.

Zdeněk Aster