Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Prosinec 9 10:25:22 CET 2012

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
Datum: 9. 12. 2012
Předmět: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

"Dne 8. prosince 2012 23:22 Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz> napsal(a):
> A těch 100kč/měsíc za 500MB je moc? Jestli to je 50 kč nebo 100 kč už je
> snad skoro jedno ne?
>
> Ale není za 500MB je to u nás super cena, ale přijde mi to plýtvání
penězi,
> je to jak kdybych
>
> si dal svíčkovou s 10 knedlíkama a z toho 7 vyhodil do koše :-D A
> samozřejmě, i o tu cenu,

Dělám to tak běžně. Do práce nám vozej jídlo, pevný porce (tj. nejde
říct "chci jenom dva knedlíky" nebo "chci jedenáct knedlíků") a z
přílohy jsem začal polovinu vyhazovat (nebo to věnuju kolegovi).
Zhubnul jsem asi šest kilo.

S tou cenou za jakýkoliv zboží je to tak, že zákazník chce většinou
slevu, ideálně poloviční cenu, ať je jakákoliv. Benzín stál před dvěma
lety pod 30 Kč / litr, dneska stojí 35 (i víc), ale jak je někde 32
Kč, tak lidi jásaj, jaká je to bomba cena. To samé je to s tím vaším
internetem. Máte 500MB za stovku měsíčně, ale chcete něco za 50
korun... kdyby těch 500MB bylo za 200-300 Kč, budete chtít něco za
100-150...

P.K.
_______________________________________________"
No upřímě kdyby jste sledoval celé vlákno, tak můj požadavek vznikl z onoho

tarifu co nabízel T-Mobile a tam to vycházelo 16,60Kč/ 41,50MB měsičně

učtováno po 1KByte, jenže to vydržel nabízet jen 2 měsíce a po té změnil

podmínky na účtovací jednotku 1MByte minimálně jednou za hodinu a to je

fakt nářez..... Jako omluvu připsali 100% kreditu (200Kč) zdraženo 1024x :-D

A jelikož jsem dostal tento kredit a o té hodině nepadlo nikde sice ani
slovo, tak

prostě nemám nárok na vrácení peněž a zrušení tarifu, tak jsem vyhodil
zhruba

1000Kč za sim karty s tarifama :-D A mě prostě takové chování dost rozčiluje

dovolit si toto já ke svým zákazníkům tak žádné nemám....

Zdeněk Aster
""