Makefile a paralelni procesy prekladu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Prosinec 9 06:36:23 CET 2012

Zdravim,
  dalsi moznost, kterou pouzivam ja, je udelat si v shellu alias, napr.
alias mk='make -j10' a tento radek si ulozit do nejakeho .bashrc nebo
.login dle druhu shellu a distribuce tak, aby se pri prihlasovani spoustel.
Delam to tak s mnoha dalsimi prikazy a jejich zkratkami - clovek je liny
a i dve usetrena pismenka pri mnoha zadavanich make za hodinu jsou mila :-).
Muj alias file cita asi 30 takovych zkratek a zjednoduseni, mam definovane
skoro vsechny jednopismenne zkratky, napr. l='ls -l', m='mutt -y' atd.
Takze je pro mne jednodussi to dat tam, nez rusit stabni kulturu a zakladat
to do nejake promenne.
  Zdravi Pavel