Jak zmerit tantal

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 00:47:17 CET 2012

 9.12.2012, 0:42:23

Nevim, jestli v nekolika poslednich letech nedoslo ke zmene, ale pred
tim to bylo trosku jinak.
Brneska spalovna produkuje predevsim teplo. Toho se ale v lete
spotrebuje jaksi mene nez v zime. Naopak vyhrevnost "zimniho"
komunalniho odpadu je mensi nez "letniho"
Takze to ve spalovne delaji/delali tak, ze plast kterej se dobre
skladuje, v lete sypou na hromadu vedle, a v zime jej pridavaji k
beznemu komunalu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz