Jak zmerit tantal

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 9 00:27:54 CET 2012

Treba u nas v Brne je hodne dulezite tridit plasty. Pak totiz probiha jejich
Takze na konci se pekne plasty sesypou s ostatnim bordelem na hromadu
a narvou se do pece ve spalovne. Jedinou vyjimkou jsou PET flasky.

PL

From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 09, 2012 12:21 AM
Subject: Re: Jak zmerit tantal

Dne 8. prosince 2012 18:48 Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napsal(a):
> To ako vazne hadzete nepotrebnu elektroniku a vadne suciastky do
> odpadkoveho kosa? To nemate uz ani stipku zeleneho eko-myslenia?

Jeden kondenzátor hodím klidně do koše, celý kusy elektroniky do
sběrného dvora (CRT monitory jsem tam kdysi odvez), třídím plasty (tj.
hlavně PET lahve i když jich moc nekupujeme, vodu pijeme vodovodní),
sklo, někdy i papír (větší kusy, tj. krabice apod.). Myslím ekologicky
tak nějak přiměřeně. Abych vzal kelímek od jogurtu, alu víčko oddělil,
umyl a dal do nádoby "hliník", pak umyl kelímek a dal do nádoby
"plasty", to zas ne. (Ostatně těch jogurtů taky v poslední době moc
nespotřebuju).

P.K.