Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Prosinec 8 23:58:24 CET 2012

Původní zpráva ze dne 8.12.2012 od Zdeněk Aster:

> To já vím, ale rád bych si něco koupil já :-D

Tak se na data i operátora vyprdni a něco si kup :-)))

> 3-10 MB....
> Je to měřák větru u vodní plochy, už jsem to tu řešil několikrát a
> je to nevýdělečná aktivita :-D
> Jede to ze soláru, wifi nehrozí prostě to GPRS je tak ideální a ten tarif,
> než to zmršili, byl taky super :-(

Vem ten tarif 120 Kč za 50 MB a máš vystaráno. Na stožár dej někomu
reklamu a bude to sponzorovat :-)

Nebo tam dej WiFi s pořádným připojením a prodávej přístup ostatním,
kteří tam chtějí surfovat nejen na vodě, ale i na internetu :-)

Ta data používáš jen ty, nebo jsou někde na internetu?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601