Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Prosinec 8 21:08:33 CET 2012

On 8.12.2012 20:45, Petr Simek wrote:

> Jak to je treba u takovehle GigaByte desky s grafikou ? -
>
> http://www.alza.cz/gigabyte-z77x-d3h-d325229.htm
>
> ma vystupy VGA a DVI ale pisou "video dle procesoru" . Co to znamena ?
> Bude stacit koupit procesor a pamet nebo je jeste treba nekam strcit
> grafickou kartu ?

Ja zase nie som odbornik na gigabyty :-) Len ked som pred rokmi zhanal
dosku pre brata, zistil som, ze maju celkom siroku ponuku s COM portom.

Podla domovskej stranky je grafika integrovana, t.j. nepotrebujete nic.
Ak ale chcete, mozte si dat aj svoju.

http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4144#

miro