Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Prosinec 8 20:37:40 CET 2012

Jeden velky na board, procesor, grafiku a jeden (taky regulovany temer se netocici) ve zdroji na mrizce smerujici dovnitr bedny.

Procesor ma na sobe velky hlinikovy zebrovany chladic vystaveny proudu vzduchu od hlavniho vetraku. Sice ten konkretni typ, co jsem odkazal neznam, ale mame Delly ruznych typu a stari vybavenou celou skolu (cca 150 stroju) a vsechny maji vzduchotechniku udelanou vpodstate shodne. Vubec jsou konstrukcne krasne udelane. Vsechno je na jediny cvak bledemodre oznacenych pacek, na servis naprosto idealni (fakt je, ze poruch je absolutne minimalne, takze se to ani nevyuzije :-)

Jakub Serych