Jak zmerit tantal

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Sobota Prosinec 8 19:54:25 CET 2012

Ono nejsou Nippony jako Nippony.
Onehda jsem ve dvou zdrojich menil na primarni casti zrovna Nippony.
A ejhle, bylo tam nejake mensi pouzdro s rozmery, podle jejich katalogu
neexistujici. Jak na potvoru, tam z lepsich rad mechanicky nic nepasovalo.
Mista tam bylo akorat na ten puvodni.
Takze bud Nippon dela pro vyrobce tajnou radu, nebo je v Cine falsujou.

JURP