Jak zmerit tantal

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Prosinec 8 14:37:56 CET 2012

On 8.12.2012 14:18, Petr Labaj wrote:
> Z tonu Vasi odpovedi citim, ze jsem Vas nastval.
> Omlouvam se, to jsem rozhodne nechtel.
> Jen me udivilo, ze ceny, ktere mi osobne prijdou dost vysoke
> Vam prisly vyhodne.

Ale nie, nenastval. Ten odkaz nebol pre vas. Isty pan mi zo zalohy vo
vlakne o DX pisal, ze nic nie je zadarmo, ked pom pouzil vyraz free
shipping.

Co cloveka nastve je skor to, ze v krajskom meste nezozeniete cez pult
low ESR kondiky. To bolo prve, co som spravil, skusil ich kupit.
Neuspesne. Ked k cenovemu porovnaniu zapocitam postovne, vyhodnost hned
vyzera inac. Je smutne, ze objednannie par kondikov cez pol sveta vyjde
lacnejsie, ako cez pol Slovenska :-( Ale to je na inu diskusiu, ktora
sem nepatri.

Uz len perlicka na zaver, pozeral som vtedy aj nase e-shopy a take SOS
vobec nevedie 820uF...

miro